top of page

Mérnöki pontosság


Ismét éjjel van. Siklik a ceruza, vonalzó vezeti a papíron, radírra alig van szükség.

Fejben már ezerszer átgondoltam, ami most testet ölt.

Vége a makett táska tesztelésének, így az ez alatt szerzett tapasztalatok alapján készül a teszt táskák szabásmintája. Szeretem a pontos, jól kidolgozott szabásmintákat, ezekkel sokkal könnyebb aztán dolgozni, szabni, mint egy gyorsan megvan itt-ott-rá-kell-még-hagyni-ennyit-annyit salátával. :)

Szóval nem sajnálom rá az időt. Még ha belül majd szétrobbanok is, hogy végre a gép alatt legyen már a "cucc", hogy lássam milyen lesz, minden olyan-e rajta amilyennek elképzeltem.

Azt mondják: "Aki másokat legyőz erős, ami magát legyőzi hős."

Szerintem Hős! Így nagybetűvel. Talán ez a legnehezebb dolog a világon.

Tehát én is Hős vagyok ma éjjel! :D

Ti mikor voltatok Hősök utoljára?

Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Kiemelt cikkek
Cikkek cimke alapján
No tags yet.

Hagyj nyomot a világban,

írd meg a véleményed!

( De ne Trollkodj! ;)  Köszi!)

További cikkek
bottom of page