top of page

Nem minden szemét, ami annak látszik

Felajánlottam egy kupac korábbi női havilapot a közeli idősek otthonának. Mindezt,

A tavasz, a lomtalanítás és a környezet védelem jegyében :)

Az ötlet nem a sajátom, az urvab:eve-en olvastam. Tetszett, de meglehetősen szkeptikus voltam vele kapcsolatban.

Ugyanakkor meglepően gyorsan érkezett az elfogadó és köszönő válasz a felajánló e-mailemre, és az átvevő gondozó hölgy amúgy meglehetősen szigorú arca is felderült, amikor meglátta a színes-szagos magazinokat.

Én pedig örültem, hogy nem kellet kidobnom a lapokat. Fájt volna értük a szívem.

Szóval igen van valami ezekben az újságokban, ami miatt még a pár éves, már régen aktualitásukat vesztett lapszámoktól sem szívesen válunk meg.

Talán ezért is olyan sikeresek az összehajtott magazint mímelő táskák, mint például ez a '60-as évekből származó darab (persze vannak mai darabok is a piacon, de ha már szép korú hölgyek kapták az újságaimat akkor gondoltam illik ide egy vintage kivitel):

És persze kétségkívül van valami önfeledt lazaság abban, ha az ember lánya - ha csak első ránézésre is, de mindössze egy összehajtott újsággal a kezében lófrál az utcán :)

Nem?

Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Kiemelt cikkek
Cikkek cimke alapján
No tags yet.

Hagyj nyomot a világban,

írd meg a véleményed!

( De ne Trollkodj! ;)  Köszi!)

További cikkek
bottom of page