top of page

Mámoros ollóhasználat


A család már édesdeden szuszog, én pedig:

besöpröm a jutalmat,

amiért olyan "önlegyőző" pontossággal készítettem el a szabásmintákat! :)

A jutalmam egyrészt az, hogy most könnyen, gyorsan pontosan megy a munka. Aztán ott van azaz érzés, hogy igazam volt: tudtam hogy ez így jobb lesz, még ha a kényelmesebbik felem határozottan állította is hogy fölösleges ennyi időt és energiát pazarolni az előkészítésre. És persze ott van a diadalom mámora, mert nem hagytam, hogy valaki - még ha saját magam voltam is - az utamba álljon.

Imádom ezt az érzést!!

Ahh, valami remek… :D

Ha éreztél már ilyet oszd meg kommentben!

Ha nem próbáld ki! (És írd meg milyen volt! ;) )

Különclegesen szép napot!

Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Kiemelt cikkek
Cikkek cimke alapján
No tags yet.

Hagyj nyomot a világban,

írd meg a véleményed!

( De ne Trollkodj! ;)  Köszi!)

További cikkek
bottom of page